VadaN denna överraskning

Jag är nästan lite exalterad över återuppkomsten av vår blogg! Jag behöver något att underhålla mig med om nätterna när jag jobbar. Jag behöver skriva, dryga, skoja... leka av mig helt enkelt. Det är så tråkigt när klockan slår 12. Det finns absolut inget att göra efter det. Det enda jag underhåller mig med är facebook och bloggar. Jag läser blogg efter blogg och när jag läst färdigt börjar jag om och undrar varför i hela fridens namn de inte uppdaterar klockan 02:33 på natten?!

Och facebook. Kära facebook. Eller snokbook som vi kallat det sedan tidernas begynnelse. Inte en jävel är online efter klockan 03. Vadfan gör ni för något? F håller mig sällskap fram till sisådär 01. Men sen går hon och lägger sig. Lägger sig? Sova? VadaN?* Men jag snokar vidare på egen hand. Letar upp folk. Stalkar dem. Stalkar lite till. Kollar om något nytt händer i världen. Vem är gravid och vem har gift sig. Oh herregud om ni visste...

Min dator är så het så jag börjar svettas. Kunde jag så skulle jag steka ett ägg för att bevisa att den snart kapitulerar. Den orkar inte mer.

Patetiskt.....

// B -orde jobba...... (men det finns inget att göra!!!)

* VadaN = vadfan. Klassiskt uttryck när man vill uttrycka sin förvåning eller bara klaga på något. Betoningen ska ligga på N'et föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0