Viktiga frågor med viktiga svar.

Brilliant idé. Här får ni svar på en massa frågor som ni undrar över. T ex om vi kan röra på öronen osv. Jag ska ta mig friheten att svara för oss båda. Och det är ju typ det roligaste av allt. Ha! Läs alltså inte du, utan ni.

Skulle du vilja vara längre?
Jag tror B är rätt nöjd med sina 173 eller vad hon nu är men jag är ju svinkort.
Skulle du vilja väga mer?
JA! Det är något vi verkligen önskar oss, lite mer vikt! Nej ni, här gråter vi ikapp efter lite donken.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ja. Under tiden som roomies så vakna jag ett x antal gånger av att B mumlar om både den ena och den andra.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Väldigt gärna.
Kan du röra på öronen?
Jag kan ej och eftersom B inte har visat detta för mig så är hon nog oduglig på det området. Annars hade hon dragit det som en partytrick förlängesen.
Kan du slicka dig på näsan?
Vem fan kan det?
Kan du kolla i kors med ögonen?
B kan, jag lite halvt.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja vi har dem nog lindat runt lillfingret.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Ja.
Kan du vara på fest utan att dricka?
B är lite bättre på detta än mig eftersom hon söp sig stup på en Ålandsresa och sen dess varit känslig.Kan dina vänner lita på dig?
De få vi har ja. Vi är inte så omtyckta.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
B gjorde ju detta så fort hon fick chansen, som den lilla fjortisen hon en gång var. Jag får för mig att min navel ser ut som en stjärna och vill behålla den så.
Kan du suga?
Vad fan är detta för fråga?! SJÄLVKLART KAN VI DET.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Det kan vi icke.
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Many times.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
B's föräldrar vet jag är noga på att påpeka detta. Deras telefonsamtal är en klass för sig. Pusselipuss puss puss puss puss. Roligt när B ska säga just puss till dem i telefonen för hon ska säga det med en ton av "fan va sur jag är" blandat med lite finsk brytning typ. Så det låter mer Push push puuush.
Har du ett syskon?
Vi har nog av dem.
Har du varit full den här månaden?
Njet. PL! PL! PL!
Har du någonsin haft sex med någon?
Vi spar oss to the big wedding day.
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Bra fråga. Vet inte hur ja ska kunna svaret på detta.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Lite iq fiskmås över detta ja.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej. B är på jobbet så tror inte hon har tid med det. Även om hon nog skulle vilja för hon är sjukt bakterierädd.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Inte äldre men en varsin 16 åring tog vi oss en gång.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Vad är det här med fyra?! Sluta tjata.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Every fucking day. Men B säger att vi kommer hamna i skiten då och jag tror hon har rätt.
Har du ljugit på någon fråga än då?
ÄRLIGHET ÄR DET SOM GÄLLER!
Vem är din bäste vän?
B's bästa vän är nog en jordgubbe eftersom hon inte kan få nog. Min är colan.
Vem älskar du?
ALLA älskar vi. Även du din jobbiga jävel som gjort frågorna.
Vem vill du bli full med?
Göran Persson är någon som står högt upp på listan för oss båda!Drömfyllaaa som Lilu brukar säga.
Vem är den bästa artisten?
Robyn hoppas vi på.
Vem pratade du senast i telefon med?
Jobbet pratade jag med men B vette fan. Det var säkert ett push push samtal.
Vem har du en liten crush i?
IIiihhhihihii! Säg det inte till någon men det är nått speciellt med Lasse Kronér. När vi ser han på Tv blir vi helt till oss.
Vem är snyggast i världen?
Stupid question.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Vi skulle nog ge det till någon välgörenhet så vår plats i heaven är säkrad.
Vem är snällast i världen?
B's katt Bamse, bam bam. Elakast är nog hennes hund King Arthur.
Vad blir ditt namn baklänges?
F och B
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes frites!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POMMES POMMES POMMES
Vad längtar du mest till just nu?
PL PL PL PL PL
Hur gammal har du tänkt bli?
B siktar på 30 tror jag. Jag blir nöjd vid 21.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
George Bush och The grudge.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
B har hästar (så klart, hallåå?) och jag har svarta blommor. Mycket tragiskt. Dödssäng.
Bikini eller baddräkt?
Vi älskar att pula ner allt fett i en helkroppstäckande baddräckt.
Snyggaste läraren?
Säger bara Maaahahaaats. Vår gamla samhällskunskaplärare på gymnasiet som egentligen inte är ett dugg snygg men det är nått med han. När han skulle sluta hos oss bestämde jag mig för att kyssa honom på mitt uvecklingssamtal. Hela klassen väntade med spänning på hur det hade gått efter samtalet. Det gick väl sådär kan jag säga..
Är du mörkrädd?
B är rädd för precis allt.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Nope. Vi tycker sånt är lite nasty.
Vad ska du göra NU?
Röra på mig med B och Banjo.


/F-inito.

Kommentarer
Postat av: C

Sorry B, det här var det bästa inlägget.. ever!



/C

2010-06-18 @ 00:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0