Fast på Effets toa

Vet ni vad som hände idag föresten? En helt sjuk sak. Heeeeelt sinnessjuk.

Jag blev inlåst på Effets toalett.
Inlåst.
Låst inne.
Fast.
Kom inte ut.
Allt jag fann var ett kvadratiskt fönster.

Effets familj har nämligen en toalettdörr med låssystemet Nyckel. Jag vred om nyckeln, uträttade mina behov, skulle ta mig ut, men kom inte ut. Nyckeln hade fastnat. Kul liv tänkte jag och började fnissa. Då hör jag Effet skratta utanför. Jag kvider: Jag kommer inte ut!

Och så satt jag där.

Det slutade med att jag på något sätt fick klättra ut genom det kvadratiska fönstret, inte stort, inte stort alls, ner för en stege och sedan skutta in och hämta mina skor.

Jag hoppas att ni kommer in på er toalett nu i alla fall.

// B, låt henne aldrig låna toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0